antradienis, gegužės 25, 2010

Metrikutis Juliukui

Na kaip man paskutiniu metu nesiseka su šiuolaikinėm technologijom! Vieną savaitgalį sugebėjau išmaudyti savo mobilųjį telefoną (netyčia įmečiau į... tualetąJ ), tai visą savaitgalį jį džiovinau, o pati, kadangi buvau kortelę perkėlus į kitą telefoną, buvau likus be visų savo kontaktų. Tada, lyg to dar būtų maža, tą patį savaitgalį VĖL sugedo mano nešiojamasis kompiuteris ir visi mano dievinami vakarai nuėjo šuniui ant uodegos. Dievinami todėl, kad labai jau mėgdavau, užmigdžius Juliuką, prisėsti su arbatos puodeliu prie kompiuterio. O dabar viskas – ate, mano laisvalaiki! Nes kitas kompiuteris yra tik Pauliaus kambary. Ir netrukdysi gi vaiko miego vien dėl to, kad nori šiek tiek “atsipalaiduoti” po dienos.
Tiesa, man dar liko mano serialas… Užsikabinau ant “Dingusi”. Kaip man patinka! Tik kad labai jau vėlai rodo...

Aišku, gera žinia yra tai, kad kai kompiuteris neveikia, rankos atlaisvėja kitiems reikalams. Pavyzdžiui, siuvinėjimui. Taip, taip - pagaliau atėjo diena, kai galiu pasidžiaugti Juliuko metrikučiu: išplautu, išlygintu ir jau net įrėmintu!

Bendrai paėmus, tikrai jau silpnybę metrikučiams. Gal dėl to, kad mano siuvinėjimo manija (o iš tiesų, tai yra seniausia iš visų mano hobių-manijų) prasidėjo būtent nuo išsiuvinėto kryželiu metrikučio, kurį mano pirmagimiui padovanojo jo krikšto mama. O gal dėl to, kad metrikutis – išties, itin asmeniška, kupina įdėto triūso ir meilės, dovana. Dovana savo vaikui.

5 komentarai:

  1. Na ir gražus darbelis, taip supavydėjau, kad nulėkiau savo spintoj nebaigtų darbų ieškoti. Aš mėgstu pradėti, bet su pabaigimu sudėtinga, kantrybės neužtenka. Paskutinis pradėtas ir nebaigtas siuvinėjimo darbas ūgio liniuotė, juokingiausia kad šiandien, būtent Tavo įrašo dėka pamačiau jog jam trūksta tik poros skaičiukų :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Egle, oi geras :). Labai smagu liniuotes siuvinėt. Bent jau man labai patiko, nes buvau pasirinkus labai spalvingą, su vis kitokiu gyvūnėliu, kuo aukščiau lipi.
    Linkiu gero darbo užbaigimo! :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. gal galite atsiusti Juliuko metriku schema?

    AtsakytiPanaikinti