antradienis, kovo 31, 2009

Jūratėlės želė tortas


Mes su Justuku gyvenam labai linksmai: vos ne kiekvieną dieną arba mes einam į svečius, arba kokie nors svečiai pas mus atvažiuoja... Kaip smagu, kai aplinkui yra tiek draugių, sėdinčių namie ir auginančių vaikučius: ir mamytėms linksmiau, ir vaikams smagu.
Šį kartą lankėmės pas Jūratę, kur ragavome vieną mėgstamiausių mano desertų „želinį“. Nežinau, kas man tose „želė“ patinka, tačiau tiek gaminti, tiek valgyti jas labai mėgstu. Nuo pat vaikystės. (Čia mama galėtų papasakoti puikią istoriją, kaip būdama maža bandžiau pagal jos „receptą“ pati sau viena pasigaminti želė :) )
Kadangi mano šeimoje irgi yra žmonių, prijaučiančių šiam desertui, grįžusi gaminausi jį ir pati. Rašau „irgi“, nes mano šeimoje:
- Vieni žmonės (pvz aš, tėtis, mama, turbūt dar Justukas, nes jis mėgsta viską, kas saldu) mėgstam įvairiausių sluoksnių želė;
- Aušrinė tiesiog nekenčia balto sluoksnio;
- Laima ir Audrius dievina baltą sluoksnį;
- Inetai želė kaip desertas yra iš vis tik „šiaip sau“;
- Nerijui ir Pauliui beveik visi desertai yra „šiaip sau“
Taigi, žemiau pateikiu ypatingai saldaus želė deserto receptą, kuris mano šeimoje (aišku, tų žmonių, kurie iš principo mėgsta tokius desertus) buvo palaimintas kaip „tinkamas“. Tiesa, Ineta vos nuo kėdės nenugriuvo, sužinojusi, kad į desertą buvo supiltas net visas indelis kondensuoto pieno („O dieve, aš galvojau, kad čia paprastus drebučius skanauju!” – čia cituoju jos žodžius), tačiau tiems, kam kalorijos nė motais desertas tikrai turėtų patikti.

Reikės:
1 pakelio pasirinkto skonio želė
Vaisių (aš naudojau melionus ir obuolius)
1 kondesuoto pieno indelio
700 g natūralaus jogurto
1 pakelio (kuris tinka 1 litrui skysčio) želatino

Eiga:
Smulkiai supjaustome pasirinktus vaisius, ir išdėliojame juos formoje. Užviriname vandenį ir užpilame ant želė mišinio (na, darome ten viską pagal instrukcijas). Paruoštą želė pilame ant vaisių.
Sušildome (beveik užviriname) kondensuotą pieną bei jogurtą. Sudedame želatiną, ir maišome, kol ištirps. Nukeliame nuo ugnies. Jeigu pirmasis sluoksnis formoje jau yra sustingęs, pilame pieno sluoksnį.
Viskas. Kuomet ir antras sluoksnis sustingsta, desertas paruoštas valgymui!

1 komentaras: