antradienis, birželio 23, 2009

Žaidimas "Atspėk, kas aš esu?"

Pirmą kartą su šiuo žaidimu susidūrėme, kuomet keliavome su Pauliuku į pramogų parkus Vokietijoje. Kadangi rinkomės kelionių agentūrą, kurios specializacija yra kelionės su vaikais „Excursus“, visos kelionės metu vaikai buvo užiminėjami pokalbiais, konkursais, žaidimais ir t.t.
Žaidimas labai paprastas, tačiau kaip visada – ten, kur paprastumas, ten ir linksmumas.
Šį žaidimą, kaip vieną iš užduočių, visada pateikiu vaikų gimtadienių metu, tačiau jis puikiai tinka ir suaugusių vakarėliams.

Kaip žaisti?
Žaidimo esmė: ant žaidėjo nugaros yra užklijuojama kortelė su tam tikro veikėjo/herojaus vardu. Dalyvio tikslas yra išsiaiškinti, koks jis yra veikėjas.
Mes žaidžiame keliais variantais.

Pirmas variantas: Surask porą!
Pasiruošiame kortelių, kurios žymėtų pasakų herojus, tačiau kiekvienas herojus turėtų savo porą (pvz. Vilkas/Raudonkepuraitė; Pelenė/Pamotė; Haris Poteris/Pelėda ir t.t.). Visiems vaikams ant nugarų užklijuojame po kortelę. Tikslas – kiekvienam dalyviui kaip galima greičiau susirasti savo porą. Kadangi jis savo nugaros negali matyti, jis turi bandyti išsiaiškinti iš draugų, koks gi veikėjas jis yra. Be abejo, jis gali įtarti, kokios pasakos herojų vaizduoja ir pagal tai, kokios poros žaidime nėra (t.y. matydamas kitų nugarėles, gali matyti, kokios poros trūksta).

Antras variantas: Atspėk, kas aš?
Visi žaidėjai sėdi ratu, o vienas savanoris atsistoja, ir jam ant nugaros užklijuojama kortelė su veikėju (gali būti tiek pasakų herojus, tiek Lietuvos ar pasaulio įžymybė, tiek mistinis personažas).
Savanoris, užduodamas klausimus likusiems žaidėjams, į kuriuos būtų galima atsakyti tik Taip/Ne („Ar aš vyras?“, „Ar aš teigiamas herojus?“, „Ar aš dar gyvas?“), turi išsiaiškinti, koks veikėjas jis yra.

Sėkmės žaidžiant!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą